Lilla Sara haha

Hej finisar! Nu är det bara tjugo minuter kvar av passet. Om en timme ungefär kommer jag att ligga i en skön säng och sova tungt. Ingen Chabodil som väcker mig tidigt. Jag skall sova så länge jag bara kan! Det blir ju inte överdrivet många timmar, men ändå några. Sara halvligger i stolen bredvid mig och sover som en stock haha! Sötnosen. Inatt har vi hållt på med ett litet hemligt projekt! Kanske berättar någon gång i framtiden beroende på hur det blir hihi. Nu skall jag fixa iordning här innan jag får gå. Vi hörs senare ♥

Kommentarer
» Dea | TessoDea

Vad är en chabodil? :D

Svar: Det är min hund, han heter Chabo men vi kallar honom för Chabodilen eftersom han är som en krokodil :)
Emma Johansson

2013-03-10 // 13:56:57
URL: http://tessdea.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback