Snart frisk!

Hej finisar! Här är man minsann uppe med tuppen idag. Kunde inte sova längre och Chabosan ville inte alls sova efter att Robin åkt. Så nu sitter jag här i soffan och dricker lite kaffe för att vakna till liv. Chabo ligger och biter på en flaska så han är upptagen för tillfället! Förhoppningsvis så kanske han håller sig lugn tills Robin kommer hem igen. Sedan måste jag hinna friskskriva mig på jobbet igen så att jag kan gå till jobbet imorgon. Hostar ju absolut inte lika mycket längre, även om jag fortfarande är förkyld.
 
Idag skall jag fortfarande inte göra så mycket. Bara ta det lugnt, duscha och fräscha upp mig lite. Sedan skall jag åka iväg och handla lite med pappa och Birgit. Hundmat bland annat! Känner mig så himla mycket piggare idag, verkligen. Men men, nu skall jag bara ta det lugnt och dricka upp mitt kaffe i lugn och ro. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback