Fixa naglarna imorgon

Hej hjärtan! Sitter just nu vid köksbordet och pratar lite med pappa. Vi sitter och väntar på att Robin skall komma hem med mat. Vi är svinhungriga! Har inte ätit så jättemycket idag. Halsen fortsätter att värka och hela kroppen gör ont när jag hostar, vilket jag gör var och varannan minut. Egentligen hade jag tänkt hinna med och gå till vårdcentralen idag, men eftersom Robin inte är hemma än så lär jag ju inte hinna. 
Imorgon däremot skall jag vara hos fina Tessie klockan tio för att fixa mina naglar! Sedan måste jag på något sätt försöka få tag i Håkanbiljetter. Fattar inte varför det inte funkar? Suck. Men om vi drar till Bengans så lär vi nog kunna köpa biljetter kanske? Fast det löser sig nog hihi. Nu skall jag fortsätta att sitta här och hungra ihjäl mig och tycka synd om mig själv. Det går man göra ibland har jag förstått. Ha en fin dag allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback