Kliniskt rent

Hej finisar! Sitter just nu i soffan och avlider. När jag vaknade i morse så mådde jag ännu sämre än igår. Hostan är miljoner gånger värre och halsen värker som fasiken. Känner mig allmänt dålig helt enkelt, blir anfådd och kallsvettig för minsta lilla vad jag än gör. Blä! Dessutom låter det konsitgt i luftrören ibland när jag andas haha. Det får nog bli vårdcentralen imorgon så att jag inte har lunginflammation eller någonting!
Robin och jag har städat lite här hemma idag. Han tog fram sin supermaskin och visade hur den fungerade, awesome! Sofforna är nu kliniskt rena och allt hundhår är som bortblåst. Mer skall jag inte göra idag, jag sjukskrev mig på jobbet förut för jag hade aldrig klarat av att jobba hela natten idag och imorgon. Jag hade kollapsat eller någonting halvvägs in. Senare skall Robin åka och hämta pappa på flygplatsen och sedan kan jag äntligen få sova gott i min säng igen. Men ni får ha en trevlig kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback