Älskade familj

Hej finisar! Även idag har varit en bedrövligt lång dag, puh. Chabo har varit en pain in the ass idag med, ovanligt va? Så jävla jobbigt nu när han börjar att bli könsmogen. Hur trött blir man liksom? Till slut så kom både Åsa, Elain och Lisette hit. Snälla ni! Jag trodde ett tag att jag skulle slänga ut hundfasen haha. Vi åt lite Thaimat tillsammans och sedan fikade vi. Vid halv två var Åsa tvungen att åka till jobbet, så Elain tog med lilleman ut på en långprommis och Lisette satte sig och tog det lugnt i soffan. Själv gick jag in och läste lite och sov en timme! Så himla behövligt.
När Robin kom hem åkte vi och hämtade upp Birgit och handlade lite med henne. Nu har vi precis ätit stekta hamburgare och slörar i soffan. Hjärtat skall snart åka iväg till sin träning och jag hoppas bannemej att Chabo är lugn under tiden. Annars hänger jag mig nog! Haha. Men men, nu skall jag bara ta det lugnt och sedan skall jag lägga mig tidigt. Imorgon börjar jag halv sju så jag får se till att sova ordentligt inatt. Hoppas ni får en fin eftermiddag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback