Kaffe för att vakna till liv

Hej finisar! Sitter för tillfället i köket och myser lite med Lucyhjärtat. Har en kopp kaffe bredvid mig för att vakna lite till liv. Har friskskrivit mig nu så det blir jobb heeela helgen. Börjar dock inte förrän klockan tre idag. Har varit ute med lilleman i hundgården och tittat på när han lekt rövare. Sedan kom även Bella ut och då blev det full fart ute på ängen i 20 minuter. Chabo ligger nu helt utslagen i hallen haha. Han var så trött så han orkade inte ens stå upp när han kom in och skulle dricka! Så förhoppningsvis så sover han en stund nu. Om jag har tur!
 
Nu skall jag i alla fall inte göra någonting förutom att ta det lugnt. Kvart över ett måste jag bege mig. Så jag får nog rota fram lite kläder och fixa i ordning mig om en stund. Nu skall jag fortsätta dricka upp mitt kaffe, vi hörs senare ikväll ♥
 
Ser bra konstig ut, men lillan är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback