Månadens naglar

Hej vänner! Idag har varit en superlång dag må jag säga. Det började med att jag mötte upp Sara vid tiotiden i stan för att fixa naglarna hos fina Tessie! Denna gången blev det lite nudegliter på tipparna bara hihi. Svinnöjd blev jag i alla fall. Under tiden kom även Åsa och Elin och sade hej, vi åt en snabbis på Thaistället i arkaden och gick in en snabbis på Shock där jag köpte blekningsmedel.
När jag kom hem så åkte Robin direkt till ett jobbmöte, så jag och pappa var ensamma hemma med lilleman. & jag kan säga direkt att han  var världens pain in the ass. Han var verkligen i sitt esse. Jag mådde för övrigt skitdåligt hela dagen och blev otroligt otålig och trött på Chabo. Så under kvällen kom världens snällaste Elain hit och tog hand om Chabo så att jag kunde ta mig ett långt bad och slappna av lite. Så himla behövligt! Dessutom hade hon med sig cocillana hostmedicin som jag skall ta senare när jag går och lägger mig. Förhoppningsvis så får jag sova hela natten. Hoppas att ni har haft en bra tisdag allesmmans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback