Håkan fucking Hellström

Hej finisar! Vet ni vad? För några månader sedan så släpptes ju biljetter till Håkan Hellström när han spelar på slottskogsvallen den 8 juni i sommar. Jag och Sara var fett på att beställa biljetter samma dag, men det blev av någon anledning inte av. Vi har sagt i flera veckor att vi skall betälla. Först hon, sen jag, sen hon, sen jag. Men av någon anledning så har det inte fungerat! Så igår fick pappa hjälpa mig att beställa två stycken biljetter. Så vet ni vad? JAG OCH SARA SKA SE HÅKAN I SOMMAR. Woho. Det är verkligen någonting som jag längtar efter! Det pirrar liksom i hela magen. Jag blev så himla nervös när biljetterna verkade vara slut på Ticnet igår, men pappas jobbarkompis visste någon anna sida. Så nu sitter jag här med två stycken biljetter till mig och min lilla mustaschfriendsforever. Vi kommer att ha världens bästa dag, jag Sara, Håkan. Dessutom har Åsa biljetter dit med så vi kommer ha en sjukt grym kväll tillsammans! Fan vad jag längtar. Det var längesedan nu som jag såg Håkan spela. Har ni för övrigt hört hans nya låt än? "Det kommer aldrig va över för mig".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback