Jag avskyr pengar

Hej finisar! Nu är jag pank, igen. & alla "skulder" är inte ens betalda än haha. Så jäkla segt. Men jag antar att det blir bättre nästan månad när även Robin får sin lön. Vi vet ju inte riktigt hur mycket det blir än men det löser sig. Alla pengar är bättre än inga, så jag är nöjd så länge han har någonting att göra!
 
Nu har jag precis tagit mina nya tabletter. Eller, en av de gamla och en utav de nya. Jag hoppas verkligen att det inte blir lika jobbigt som senast. Då behöver jag egentligen sjukskriva mig, eftersom jag bara orkar ligga i sängen och gråta typ. Så förhoppningsvis så blir det lättare nu! 
 
Jag och Robin har för övrigt pratat med Michelle som är kennelägaren till Chabo. Det är ju inte säkert att vi kan behålla honom nu när han är så förbannat jobbig. Både jag och Robin jobbar skift och lilleman lyder ingen annan än Robin. Så det suger. Det gör ont i hela mitt mammahjärta när jag behöver berätta det. Fy. Tanken på att lämna bort min älskade är så skärande i mig så jag vet inte vad jag skall göra. Men eftersom jag och Robin inte kan stimulera Chabo på det sättet som han behöver så måste vi tänka på honom i första hand. Men men, ni lär ju få veta vad som händer åtminstone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback