Just to finish an awesome dream

Hej hjärtan! Igår efter att ha druckit lite cocillana så somnade jag pladast i sängen. Har inte hostat någonting under hela natten och det har varit hur skönt som helst! Sov ifrån elva till tio i morse, så himla skönt! Efter att ha ätit lite frukost gick jag och sov en stund till. Hur kan man vara så jävla trött när man är sjuk? Störande.
 
Vid halv två var jag äntligen hos läkaren. Det var inte min vanliga läkare idag eftersom han är iväg på utbildning, men denna läkaren, Magnus, var också jätteduktig. Vi pratade om mina tabletter och om viktuppgången, så nu har jag äntligen fått några andra som man inte skall gå upp i vikt av. Han sa att man snarare går ner i vikt utav tabletterna. Så det känns skitbra nu! Kanske äntligen kan börja träna ordentligt igen och faktiskt gå ner alla kilo som jag har gått upp. Så nu känns det faktiskt väldigt mycket bättre. Skall börja gå över till de andra tabletterna senare idag hihi. Hoppas bara att det inte blir en allt för jobbbigt övergång! Men om jag har tur så blir det bra.
 
Nu skall jag inte göra så mycket alls. Bara sova och ta det lugnt! Vi kanske hörs lite senare, ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback