Sömnbristen

Hej vänner, jag mår förjäkla dåligt nu alltså. Det beror antagligen på sömnbristen efter nattpasset, självklart, men jag mår verkligen skit. Känner mig helt frebrig och snurrig, måste nästan hålla i mig när jag går för att det snurrar så. Det är kvavt i det lilla rummet jag sitter i med, så det gör inte saken bättre direkt. Huvudet dunkar för fullt och trots att jag dricker en stor redbull så hjälper ingenting. Mensvärken är fortfarande inte borta och allt jag vill just nu är att gå hem och krypa ner i sängen bredvid Robin och få sova lite.
Som ni förstår så är det enda jag skall göra imorgon är att sova! Så länge jag bara kan, helst föralltid. Då skulle jag må bra minsann! Efter den här skithelgen. Men men, what to do? Lika bra att sätta raketen i röven och fortsätta jobba. Jag har ju inte så mycket till val direkt. Hoppas att ni får en fin kväll och att ni är lite piggare än vad jag är ♥
 
Tumblr_mc3alkykrl1r8fxwno1_500_large

Kommentarer
» Ida Nilsson

Jag tror vi alla har sådana dagar ibland. Men det går förhoppningsvis övr snart som tur är :)

Svar: Håller med dig helt! :)
Emma Johansson

2013-03-31 // 21:58:41
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback