Sova hos söstrami

Hej hjärtisar! Sitter på jobbet nu, igen. Snopet va? Jag hann sova exakt fyra timmar innan jag var tvungen att gå upp igen, buhu. Bebisgosade lite med min lillfis innan hon skulle bege sig med Christian till Simrishamn! Älskade lilla barn. Sedan när jag vaknade igen så gjorde Lotta tacobaguetter till oss som vi satt och mumsade på innan jag var tvungen att bege mig mot jobbet igen.
 
Idag blir det bara jobb ända till klockan tolv inatt, buh. Det känns som en evighet dit! Sedan är jag ledig imorgon och jobbar natten på tisdag igen. Så lite ledighet blir det efter dessa helvetesdagarna. Robin är hemma och är dålig fortfarande, skall alldeles strax ringa upp honom. Hjärtat. Men nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin  dag ♥
 
Lillfisen älskar mosters uggleskal till mobilen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback