Snart är jobbdagen slut

Hej finisar! Nu är jag förbannat trött. Som tur är så är det bara en halvtimme kvar tills jag får börja avsluta här på jobbet, åh vad jag längtar. Jag är så trött så jag spricker. Efter jobbet åker jag direkt hem till min syster för att sova lite eftersom jag börjar klockan tre idag igen. Kommer vara helt död när jag slutar ikväll igen. Sara har redan gått hem så för tillfället så har jag ingen att tjata med. Om jag har riktigt tur så är lilla Neah vaken när jag kommer till Lotta så då blir det lite bebisgos innan jag går och lägger mig hihi. Mysigt!
 
Men nu skall jag fortsätta att svara här i telefon, vad gör folk vakna såhär sent liksom? Knäppskallar. Ha en fin morgon allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback