Ingenting är som det verkar

Hej hjärtan! Nu sitter jag ÄNTLIGEN på jobbet. Det var minsann en spännande resa idag med kan jag säga. Bussen kom tio minuter sent, vilket ledde till att jag missade tåget, såklart. Sedan stod det på västtrafik att tåget bara skulle gå till Liseberg idag med och att det fortfarande var strömlöst mellan Mölndal och Korsvägen. Tåget gick till Göteborg, men mitt i allt så började tåget att backa haha, men fram kom jag. & tvåan verkade gå som vanligt så ingenting var ju som det skulle! Så jag kom bara fem minuter sent, hihi. Grym!
 
Nu är jag här i alla fall, sitter och tjötar med Sara och har det mysigt. Hon är så himla skadeglad och skrattar åt mina kvällsäventyr med bussar och tåg. Snorkråka!
Idag har jag för övrigt knappt gjort någonting. Bara sovit och tagit det lugnt. Har fortfarande världens huvudvärk som antagligen inte blir bättre nu när jag skall jobba hela natten. Det enda positiva med nattpasset är att klockan vrids fram en timme vid två, så det blir bara åtta timmars jobb inatt! Woho. Men nu skall jag fortsätta jobba och lämna min mat i köket. Ha en fin natt allesammans ♥
 
543652_4802732586410_1395208980_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback