Boka resa till Teneriffa

Hej vänner! Började jobba halv sju imorse, jösses vad jag inte var tuff kan jag tala om. Det var ingen av oss haha. Stackars Sandra var helt borta i skallen. & som att det inte var nog så får jag och Sandra först ett en timme långt samtal, och sedan ytterligare en timme långt samtal. DÖDAMIG. Men eftersom vi bara jobbade sju timmar så kändes det ändå helt okej att åka hem kvart över ett hihi.
På vägen hem spöregnade det, så jag var helt pisseblöt när jag klev innanför dörren. Dock somnade jag en stund i sängen (två timmar hihi) och nu har vi precis ätit lyxmat här hemma! Gottigott. Vet ni vad ni gör nu förresten? Jag, Robin, pappa och Elisabeth håller på att boka en tvåveckors resa till Teneriffa i December hihi. SOM JAG LÄNGTAR! Vi åker någon gång den 15 och kommer hem den 29 igen. Så julen firar vi utomlands. Kommer bli så hiiiiimla skönt. Längtar redan! Trots att vintern precis har varit haha. Jaja, men nu skall jag äta lite pinnglass och kika på hockeyn tillsammans med hjärtat mitt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback