En månad till sommarsemester!

Hej finisar! Tänkte starta dagens inlägg med att påpeka att det i princip bara är en månad kvar till min sommarsemester! WOHO. Längtar som fanken måste jag ju säga. Men men, igår var en bra dag på jobbet! Sandra är jätteduktig och tar både samtal och skriver själv hihi. Så jag sitter mest bredvid och tar det lugnt och kikar på vad hon gör. 
Idag börjar jag klockan tre också, men innan dess hade jag tänkt gå ut och lägga mig lite på studsmattan i solen. När vi åt frukost här hemma så stod termometern på 30+ i solen, vad hände liksom?? Haha. Så det är vad jag skall ägna de två kommande timmarna med. Hoppas ni får en fin dag ni också i solen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback