Robin är en fattig man numera

Hej finisar! Idag efter jobbet åkte jag direkt till Hede för att möta upp Robin. Vi skulle på jakt efter ett par löparskor till mig och ett par shorts till Robin. Gissa vad vi kom hem med?
 
Två par vanliga skor till mig, två finskor till Robin, ett par löpskor till mig, tre par shorts till Robin, tre par finskjortor, en väst, en pikétröja, en klänning till mig, sex par trosor och fyra par sockar. Vad i helvete? Haha. Jag har säkerligen glömt att skriva ned någonting nu med. Men vafan liksom? Robin är en fattig man nu kan jag be att få tala om! Men kul hade vi. & Elain, Lisette och Marcus var med oss en stund också! Nu sitter jag dock och tittar lite på hockeyn på TV. Funderar på att titta lite på Vampire diaries istället, men vi får väl se ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback