Infomöte på jobbet

Hej godingar! Sitter på jobbet för tillfället. Började klockan åtta i morse och passet startade med ett infomöte på två timmar. Både jag och Sara höll på att somna på direkten haha! Känner mig seg som fan idag, sov jättedåligt inatt. Mådde illa och kallsvettades hela tiden. Usch. Men antagligen blev jag så nerkyld igår så att jag inte fick upp värmen ordentligt igen. Men det var bara att stiga upp imorse ändå trots att hela kroppen skrek av motvilja.
 
I eftermiddag skall jag och Robin antagligen och titta på lite kläder och löparskor. Robin behöver shorts och jag skor. Det är väl ända gången i världshistorien som han faktiskt låter mig köpa skor frivilligt hihi. Men nu skall jag fortsätta att lyssna på Sandras samtal. Så himla skönt att jag har en egen dator idag ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback