26 dagar kvar

Hej vänner! Nu är det snart bara 1,5 timme kvar tills jag och Sandra får gå hem. Äntligen! Jag är bra trött nu alltså. Skall nog sova så länge jag bara kan idag innan jag måste upp igen för att jobba. Dock blir jag lite kluven ifall det skulle vara fint väder så vill jag ju hinna ligga lite i solen med. Man måste ju passa på, eller hur? Men det blir ett senare problem helt enkelt.
 
Det är för övrigt bara 26 dagar kvar tills jag och min älskling åker till Kreta. Jösses vad jag längtar! Kommer bli så himla mysigt. Bara jag och min prins tillsammans i värmen. Åh, ta oss dit nu! Men jag får väl hålla ut åtminstone tills min semester börjar hihi. Det är bara sju arbetsdagar kvar sen drar jag i en månad. Hoppas ni får en grym dag, jag skriver nog lite mer senare idag eller ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback