Ullared baby

Hej vänner! Idag åkte jag och Lotta tidigt som satan till Ullared och shoppade loss totalt. Jag fick med mig en massa bra prylar hem både till mig och till hjärtat. Lotta hittade även hon en massa nödvändiga prylar till barnen! Vi hade supermysigt och lyckades ta oss igenom butiken på bara två timmar, hur grym är man då? Haha. Jag tror bara det är jag och Lotta som faktiskt går efter våra listor när vi är där. Inget onödigt trams!
 
Väl hemma igen så satte jag igång och tvättade. Tror jag höll på ända från halv två till åtta på kvällen, jösses. Ändå är det såååå mycket kläder kvar. Hur kan det vara möjligt? Jaja, nu skall jag fortsätta titta på  Vampire Diaries och ta det lugnt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback