Mindre än en månad

Hej goingar! Sitter för tillfället inne i TV-rummet och dör av värmeslag haha. Det är för jävla kvavt ute måste jag säga. Solen lyser ju för fullt men bara imellanåt. Men kvavt är det! Idag börjar jag jobba klockan tre, så alldeles snart så skall jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig. 
 
Idag har jag i princip inte gjort någonting, hela helgen jobbar jag natten så det skall bli skönt att få sova ut imorgon också hihi. Men nu får jag snabba ryck om jag skall få någonting gjort! Beställde för övrigt hem två supersnygga bikinis förut, för vet ni vad? Det är mindre än en månad kvar till jag och älsklingen åker till Kreta! Som jag längtar ♥
 
Chaniakusten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback