Första mötet med hälsocoachen

Hej vänner! Sitter för tillfället i soffan och har precis ätit lite mat. Vaknade redan vid två idag och nästan flög ur sängen när alarmet ringde haha. Gjorde i princip ingenting när jag vaknade, satt och tittade på TV och pussade lite på min älskling när han kom hem.
 
Halv fyra skulle jag befinna mig uppe hos husläkarna för att gå på mitt första möte hos hälsocoachen. Kändes sjukt bra och är vääääldigt motiverad att ändra min livsstil just nu. Det är ju lätt att säga när man sitter här, jag är medveten om att det antagligen kommer bli skitsvårt och jobbigt och förjäkligt, men ändå känns det bra just nu. Nästa möte är om två veckor så det skall bli kul och se om jag är lika taggad då hihi. Nu skall jag i alla fall ta det lite lugnt, hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Imorgon börjar jag halv nio och då går jag med Catharina istället för Sandra. Hoppas ni får en fin kväll allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback