Drömmer mig bort

Hej finisar! Vilken OTROLIGT seg natt vi har idag på jobbet. Skåne och Stockholm jobbar sämst som vanligt, medan vi matar samtal här. Sjukt irriterande, men what to do? Bara att se nöjd ut antar jag.
Sitter för övrigt och drömmer mig bort igen. Det är redan den 20 maj, vilket innebär att om 10 dagar så går jag på semester, och sedan är det bara två veckor kvar till Kreta. Hur nöjd kan man bli liksom? Jag vet att det är bra mycket tjöt om Grekland nu men det är verkligen någonting som jag ser fram emot! Längtar så att det skriker i varenda liten kroppsdel just nu. Speciell när det regnar sönder här nu. Ska ni för övrigt iväg någonstans under sommaren? ♥
 
549114_587454901279606_1475171485_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback