Två dagar kvar till semester

Hej godingar! Sitter just nu i soffan och dricker en kopp kaffe. Om en halvtimme skall jag bege mig mot bussen för att åka till jobbet. Nu är det bara två arbetsdagar kvar och sen börjar min SEMESTER! Woho. Kan det bli bättre? Är ganska nöjd över att ha junisemester med tanke på att jag och hjärtat åker iväg till Grekland en vecka. Så värme och sol får jag förhoppningsvis trots min tidiga semester. Om inte annat så får jag lite miljöombyte åtminstone hihi.
 
Jaja, idag blir det åtminstone jobb mellan 13-22. Tänkte att jag skulle ta cykeln ifrån centralen till jobbet idag med! Så himla mysigt. Är för övrigt inne på dag 8 utav mina 100 nyttiga dagar! Idag har jag med mig en banan/yoghurt/jordgubbs-smoothie till jobbet till lunch och potatis- och purjolökssoppa till middag! Mums. Men nu skall jag fortsätta pilla lite här hemma innan jag måste bege mig vidare, ha en fin onsdag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback