100 nyttiga dagar

Hej godingar! Sitter för tillfället och äter frukost. Sov så länge jag bara kunde idag, med tanke på hur lite jag sovit de senaste dagarna! Vaknade vid tiotiden och nu sitter jag och äter lite. Det blev fullkornsflingor, nypressad apelsin, te och ägg. Himla gott! Senare hade jag tänkt gå ut och ta mig en springtur! Minst 5 kilometer. Måste ju få upp konditionen nu innan Midnattsloppet haha.
 
Hade för övrigt tänkt att ha 100 nyttiga dagar. Det startade i förrgår. Det är inget godis/snacks/läsk/kakor/bullar etcetc på hela 100 dagar. Nu är det ju inte så länge som det låter, tre månader. Men ändå! Kommer bli sjukt intressant. & så skall jag ju försöka att träna så mycket jag kan med hihi. Jaja, nu skall jag smälta min frulle lite men vi hörs nog senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback