Kalas hos Sara

Hej finisar! Sitter äntligen hemma i köket nu. 
Igårkväll hade vi en sjukt rolig kväll ute alla flickorna! Det var jag, Sara, Amanda, Jennie, Jennies kompis och Lisette! Först började vi på Queens och sedan gick vi vidare till Excet och dansade ända tills klockan var halv fyra på morgonen. Hade grymt roligt! Dock värkte fötterna som in i helvete när vi äntligen kom hem vid fyra.
 
Imorse gick vi däremot upp vid tiotiden, städade hela dagen, gjorde fantastiskt fina tårtor och hade sedan släktkalas för Sara som fyllde år i tisdags. Det var ett jäkla bök innan men vi hade jättetrevligt allesammans och jag fick väldigt mycket beröm för mina tårtor hihi. Sara hjälpte ju till att vispa grädden med såklart haha. Men men, nu skall jag äta lite kvällsmat och sedan gå och lägga mig. Imorgon är en ny jobbdag och på kvällen skall jag springa Vårruset tillsammans med några kollegor på jobbet! Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer
» charlotte

oj vilka fina tårtor! :)

Svar: Tack snälla du :)
Emma Johansson

2013-05-13 // 12:18:25
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback