Vårruset 2013

HEJ VÄNNER! Vilken dag. Började jobba halv nio idag med Sandra. Vi körde ett gött sjutimmars pass så vi slutade redan vid halv fyra igen hihi. Sara var laaagom grinig över att vi kom efter henne och slutade innan henne. Kul tyckte vi däremot.
Efter jobbet åkte jag och Sandra in till stan för att köpa leggings åt mig, blev dessutom en tröja extra och en armhållare till iphonen. Sedan mötte jag upp Sara igen utanför jobbet kvart över fyra och vi skyndade oss hem till henne för att slänga i oss lite ägg. Strax efteråt begav vi oss till Slottsskogen. Vet ni varför? Jo just det, Vårruset! 
 
Det spöregnade för er som inte märkte det. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så blöt någonsin! Jisses. Den dummaste idén någonsin haha! Men jag och Sara sprang oss igenom de fem kilometrarna på 33 minuter! WOHO! Jag trodde verkligen att det skulle ta en timme eller någonting. Men icke, 33 minuter. & det efter en helg med sena nätter, alkohol, fylla, kalas, pizza, tårta. Ja, så nöjd är jag minsann! Tjenare säger jag till träningsvärken som kommer imon. Sedan åkte jag i vilket fall som helst med Åsa hem som sedan körde mig. SNÄLLA MÄNNISKA! Du är guld värd verkligen. Som sagt, skakade som ett litet asplöv när jag kom hem och hoppade direkt in i duschen. Nu känns det liiiite mer behagligt än innan. Skall slänga i mig några ägg och sedan hoppa i sängen. Börjar ju åtta imorgon igen! Usch. Hoppas ni haft en torrare kväll än vad jag har haft godingar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback