Kanske får skjuts hem

Hello you!
Nu har jag precis slängt i mig min lunch på jobbet och är så otroligt mätt. Vi har ju betald måltidsuppehåll på 25 minuter så det har blivit en ful ovana att bara kasta i sig maten på jobbet. Men vad ska man göra? 25 minuter är inte jättelänge när man behöver tid att ta fram och värma maten med hehe.
 
Men nu har åtminstone halva dagen gått hihi. Om ca tre timmar så får jag äntligen åka hem igen! Förhoppningsvis så slutar Robin lagom i tid med mig idag så då kanske jag får skjuts hem ifrån Kungsbacka. Hade varit helt perfekt! Men innan jag hoppar på tåget sen så måste jag in på Apoteket och köpa mer vitaminer. Mina är nästan slut nu!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback