Självaste stadsministern

Hello you!
Sitter för tillfället här hemma och äter lunch. Lite grovt bröd med ost på, mums! Igårkväll hämtade Robin mig i Kungsbacka tjugo i elva, jag kände mig nästan döende haha. Så himla trött var jag! Somnade på bara några minuter så fort jag lade huvudet på kudden hihi. 
 
Det mysigaste nu för tiden är efter att jag gått upp och kissat på natten, lägger mig på mage i sängen och ligger och känner hur lilla mini rafflar runt inne i magen. Det är inte jättetydligt men jag känner det tillräckligt för att reagera hihi. Så himla mysigt! Nästan så att man inte vill somna om. Anyways, nu skall jag byta om hade jag tänkt och bege mig till jobbet. Idag kör jag 15-24 och blir hämtad av hjärtat.
 
FÖR ÖVRIGT!
Igår när jag gick in genom dörrarna till jobbet så kom det en stor folksamling så jag höll självklart uppe dörren för alla. En liten man nickar och hälsar artigt och så fort han gått förbi inser jag att det var självaste stadsministern! Vad i helvete?? Så himla tokigt haha. Men då kan jag ju bocka av på listan att hålla upp dörren för honom hehe. Men nu måste jag rusa, ha en fin dag allesammans! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback