Ljuvliga drömmar

Hej fina ni!
Idag känner jag mig hyfsat pigg. Eller, så pigg man kan bli när man är trött haha. För tröttheten kommer jag nog aldrig riktigt ifrån. Jag försökte att lägga mig lite senare igårkväll och gå upp tidigare idag! Kanske hjälper det mig mot tröttheten?
 
Oavsätt. I princip varje natt så drömmer jag att vi får våran älskade lilla bebis äntligen och den senaste tiden har jag bara drömt om att det blir en liten prinsessa. Undra vad det betyder? Jag blir lycklig så länge det är en frisk liten bebis som kommer ut, könet har absolut ingen betydelse. Men det är så spännande att se om mina drömmar har rätt i slutändan hihi.
 
Nu skall jag i vilket fall snart åka ner till Kungsbacka och hämta ut min medicin, handla lite inför middagen som är ikväll (djävulskyckling) och kanske även beställa en tid för att kolla synen, vilket verkligen behövs! Dessutom åker det nog med mig en stooooor påse godis hem, mums! Ha en fin fredagskväll allesammans.
 



Kommentarer
» Sara

Du har så himla fina ögonbryn haha elmustachiolöver<3

Svar: Haha skall du säga fröken snyggaögonbryntant! Loveyouuuu <3
Emma Johansson

2013-11-15 // 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback