Välkommen vecka 15

Hej vänner!
Nu ligger jag helt utslagen i sängen och kommer att somna precis när som helst. Hur har eran dag varit?
Själv hade jag och familjen en fantastisk kväll på Esters i Kungsbacka. Det blev vitlöksbröd till förrätt, well done oxfilé med potatisgratäng och sedan lite vaniljglass med chokladsås (som dessutom blev billigare eftersom jag var gravid hihi). Så en otroligt mysig kväll med goda skratt och god mat.
 
Idag gick jag för övrigt in i vecka 15 (14+0). Det känns helt otroligt att det redan gått så snabbt. Redan i vecka 6 fick vi reda på lilla pyret och nu är det redan 15 veckor som gått. Helt otroligt! Är nu inne i andra trimestern och alla säger att detta är den bättre delen utan graviditeten, än så länge så har jag mått fantastiskt så förhoppningsvis så håller det i sig! Nu ikväll ligger jag dock med lite växtvärk i livmodern, alternativt att mini har lagt sig tokigt i magen hihi.
 
Men nu skall jag försöka sova lite, vi hörs imorgon!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback