Rensat vinden hos farmor

Hej alla!
Idag har varit en superstressad dag. Vi åkte hem till farmor och rensade hennes vind på alla våra gamla kläder och leksaker hihi. Det var så himla nostalgiskt när jag hittade alla mina dockor och gamla gosedjur! Tänk när mitt egna barn kan leka med mina gamla saker eller min brors gamla leksaksbilar! Så himla häftig känsla.
 
Nu skall vi försöka ta det lite lugnt, fixa iordning oss och sedan klockan fem så blir det att äta ute på Esters tillsammans med familjen! Supermysigt och lyxigt med restaurangmat. Omnomnom! Men nu skall jag ta en liten powernap, ha en lugn söndag all!
 
 
Dagens putmage i vecka 15 hihi.

Kommentarer
» Carolina

Åh så fin du är, så glad för din skull! <3 KRAM

Svar: Tack snälla Carolina! Kramar <3
Emma Johansson

2013-11-10 // 15:04:34
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback