Housewife of Vancouver

Hej alla!
Harregud. Vad är det som händer med min kropp? Jag sover skitdåligt igen om nätterna. Jag sover i två timmar, vaknar och tittar på klockan, sover en liten stund till och vaknar igen. & såhär håller jag på hela nätterna. Idag gick jag till och med upp vid strax efter sex och åt frukost med pappa för jösses vad hungrig jag var!! Snacka om att bebis hamstrar fett nu. Jag är hungrig i princip hela tiden! 
 
Oavsätt så somnade jag om efter att Robin gått upp och åkt till jobbet. Vaknade först strax innan ELVA!! Jösses. Nu har jag ätit frukost nummer två och sitter och tittar på Housewife of Vancouver istället haha. Skall strax ut och ta en promenad!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback