Jag sover ju alltid på mage

Hej hjärtan!
Vilken natt jag haft. Jag insåg nämligen hur otroligt OBEKVÄMT det är nu för tiden att sova på mage. Jag sover ju alltid på mage, i alla lägen. Men nu känns det bara krångligt och inte bekvämt alls. Problemet är att jag har så himla svårt för att sova på sidan på grund av att jag får så ont i ryggen. & ligger jag på rygg så får jag världens yrsel! Typiskt. Jag som tänkte att gött Emma, du kommer nog kunna sova på mage bra länge. Men tji fick jag! Haha.
 
Så nu får jag helt enkelt försöka hitta ett bekvämt sätt att sova på vilket inte kommer bli helt lätt. Hur sjutton sover man liksom? Jag har mer än 20 veckor kvar innan bebis är här och mycket sömn efter det lär ju inte hända heller haha. Vilka problem jag har! Om det är någon gravid som läser min blogg, hur sover du i så fall? 

Kommentarer
» Enander

Hej! Är i vecka 18 och kan fortfarande sova halvt på mage, typ på sidan av magen. Svårt att förklara, kan även ligga på sidan men rygg funkar inte, känns som om alla organ i hela kroppen ligger i kläm då =P Haha vill inte vet hur det blir sen när en blir större ..

Svar: Haha jag har med upptäckt något halvdant läge som jag kör på nu ;) säkert något liknande! Men hujedamig när en blir som störst haha
Emma Johansson

2013-12-02 // 19:51:56
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback