Stort grattis!

Hej fina ni!
Igår när jag skulle åka hem från jobbet så började min mage att spöka något otroligt med mig. Det kändes som att jag skulle spy heeeela vägen hem vilket var skitjobbigt. Det försvann dock inte när jag kom hem heller utan har fortsatt hela jäkla natten så jag har i princip inte sovit någonting inatt. Känns FÖRJÄVLIGT om jag skall vara ärlig. Två nätter utan sömn nu, inte kul.
Dock tror jag nu i efterhand att det är min panikångest som har börjat spöka med mig igen. Jag har känt att den har blivit värre men tänkt att det är en övergång. Men tydligen inte. Så idag fick jag bli hemma, för jag hade antagligen ändå inte klarat av att sätta mig på tåget. Men imorgon skall jag till läkaren så förhoppningsvis så kommer vi fram till någon bra lösning då!
 
Förutom allt klag så måste jag skriva ett STORT GRATTIS till Tina som födde sin lilla prinsessa Nelly igårkväll. Harregud vilken sötnos! Nu längtar jag bara ännu mer efter min egna lilla goding i magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback