Första bebiskläderna

Hej godingar!
Efter jobbet igår så åkte jag in till stan för att träffa Jennifer! Vi har inte setts på jättelänge så det var supermysigt att ta en fika ihop och prata samman allting som hänt hihi. Vi sprang även en snabb sväng till HM för att köpa liiiiite bebiskläder till. Nä, men jag har tittat på just den bodyn/byxan i princip sedan Neah föddes. Så nu äntligen ligger den nervikt i bebislådan hemma. Så himla mysigt!
 
Idag går jag för övrigt in i Vecka 14 (13+0). Känns ganska stort ju längre in i graviditeten som jag går. Så häftigt! Vad jag har förstått så verkar vissa tycka att jag och Robin gått ut med det för tidigt, men samtidigt så känner jag att den mest "kritiska perioden" är över och om jag inte berättar det nu så kan jag ju lika gärna vara tyst resten av tiden med. För om man skall vara sån, så kan det ju uppstå oväntade komplikationer under alla 40 veckor. & nu vet jag att jag har stöd ifall det skulle hända någonting. Själv så gläds jag så himla mycket för den lilla i magen, jag tänker på h*n hela tiden och känner även den lilla klumpen vad jag än gör. Lite fladder här och var har jag märkt av också hihi. Såååå mysigt! Längtar efter lite starkare buffar.
 
Men nu skall jag fortsätta jobba, sedan åker jag hem till mamma och myser med henne under eftermiddagen ♥
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback