I love pizza med mina BFFS

Hej godingar!
Sitter för tillfället på jobbet, precis som alla andra dagar haha. Mötte dessutom upp Sara och Åsa innan jobbet och drog till I Love Pizza. SÅ GOTT. Jag & Sara delade på en supergod kebabpizza medan Åsa satt bredvid och åt en utav sina nutrilettbars haha. Så himla hemskt!
Därefter skulle Åsa dra och träna och jag och Sara började bege oss till Jobbet. Dock hann vi bara gå några meter innan vi hittade Triumfglassen och SJÄLVKLART var vi tvugna att köpa var sin glass. Så nu sitter vi här på jobbet och dör dödens död verkligen. Jag tror aldrig att jag har varit såhär mätt i hela mitt liv haha.
 
Anyways, mer än såhär händer inte idag. Det blir jobb till tolv inatt, direkt hem efter det och sova och sedan blir det jobb imorgon igen haha. Såklart! Men nu måste jag fortsätta jobba. Vi har fanimej 20minuters köer här, INTE OKEJ. Ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback