Mår inte alls bra

Hej vänner!
Ligger för tillfället nerkrupen i sängen och mår inte alls bra. Är förkyld, har ont i ryggen och känner mig allmänt låg och nere. Så idag har jag bara tagit det lugnt och legat och tittat på första säsongen av Greys Anatomy. Älskar den serien, så tänkte att jag skulle börja kika om på den ifrån början! Idag fyller för övrigt min moster 50 år, men eftersom jag inte mår så bra så blir det inget besök hemma hos henne tråkigt nog.
 
Antagligen blir det så att jag håller mig hemma imorgon med. Lika bra att försöka kurera sig ordentligt med en gång. Mer än så blir det inte, skall bara ta det lugnt helt enkelt ♥

Kommentarer
» Åsa

SAknar dig dundermycket! Krya på dig finisen <3

2013-10-09 // 19:16:58
URL: http://www.triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback