Ett oönskat nattpass

Hej vänner!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls över huvud taget. Försökte sova så länge jag bara kunde i morse, vilket inte hjälpte mig ett dugg för jag var uppe ur sängen redan innan klockan slog nio. Sedan åkte jag och Robin en stund till hans farmor och hjälpte till där. Plockade lite på vinden och fixade i trädgården bland annat! & med min onda rygg var det verkligen vad jag behövde haha.
Sedan blev det i vilket fall direkt hem och äta lunch och sedan sova. Nu sitter jag på jobbet och det vaknas ett oönskat nattpass. USCH. Jag är så himla opeppad på nattpass nu för tiden och jag vet verkligen inte hur jag skall överleva idag. TUR är däremot att jag har Åsa hos mig hela natten. Thank you lord! & sedan åker jag med henne hem och sover eftersom jag börjar jobba imorgon igen klockan fem. Usch. Det är ingen bra helg helt enkelt! Meningen var att jag skulle jobbat två nattpass men jag fick bytt bort det jag har imorgon eftersom jag skall till läkaren tidigt på måndag.
Men nu skall jag fortsätta jobba, har köpt en påse med cheeseballs så ni får ha en fortsatt trevlig kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback