Jag ska verkligen bli bättre

Hej alla trogna läsare!
Trots att jag är pissdålig på att uppdatera här för tillfället, så är det ändå några ynka besökare varje dag! Ni är ju fantastiska. Jag SKA verkligen försöka bli bättre, men jag är inne i någon slags svacka nu. Jag vet inte vad jag skall blogga om, jag vet inte NÄR jag skall ha tid att blogga. Det känns som att min kropp just nu går på automatik och sover, jobbar, äter. Mer än så orkar jag inte med för tillfället! Suck.
 
Förhoppningsvis så är den här svackan snart över, och då blir det mer uppdatering kan jag lova! Men tills dess så får ni allt ta och hålla ut. Vad har jag gjort sedan sistens? Jag var hemma hela förra veckan och kände mig skitdålig, hade ont i ryggen och bara mådde sämst. Nu är jag dock lite bättre! Elisabeth fyllde år i söndags och då hade vi lite middag hemma för henne, tacos. Omnomnom, godaste någonsin. Så det är väl allt jag har hunnit med haha! Igår var jag i kyrkan med konfirmanderna, var helt slut när jag äntligen kom hem. Orkarde inte ens kolla på matchen utan låste in mig direkt och somnade på studs. Men nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback