Uppe på vinden

Hello you!
Idag var det lönedag och fy i helvete vad mycket räkningar jag och Robin hade denna månaden. Det blev betalning för veterinärbesöket förra månaden med två vaccinationer och en kastrering av våran hankatt. TOKDYRT. Men vad gör man inte för sina små älsklingar?
 
Häromdagen så var jag och Robin hemma hos Elain och åt lunch, var uppe en sväng på deras vind och tittade på lite smågrejer. Så himla mysigt! Mer än så har inte hänt, jag har ju som sagt försökt att bli av med mina nattpass igår och idag. Igår lyckades jag bli ledig men inte idag. Så det blir tyvärr inget konfirmationsläger för min del denna helgen. Så jäkla typiskt. Men detta är min sista natt på väldigt länge, har bara bokat in mig på dagpass nästa period hihi. SKÖNT. Så idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, förutom att betala räkningar haha.
 
Vi har för övrigt TOKKÖER på jobbet för tillfället så nu får jag lägga i en högre växel, ha en fin kväll och ta hand om er godingar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback