Grey's anatomy

Hej vänner!
Idag har jag inte gjort många knop hemma alls. Jag sov till halv elva (HALV ELVA!!) och har i princip hela dagen legat och glott på Grey's på datorn. Har inte känt mig manad till att göra någonting haha. Så typiskt mig nu för tiden!
Sitter för övrigt på jobbet nu, jobbar till tolv inatt. Så senare kommer Robin och hämtar mig. Fick dessutom bort mitt nattpass imorgon så jag blev ledig istället, woho! Dock har jag inte lyckats bli av med nattpasset på fredag. Poängen är ju att jag skall på konfirmationsläger i helgen men blir jag inte av med fredagspasset så har jag fanimej problem. Då får jag bli hemma helt enkelt, det skulle suga riktigt ordentligt. Men jag kämpar på! Än är det inte slut haha. Anyways, idag jobbar jag tillsammans med Sara och det är precis vad jag behöver, känner mig skitdeppig idag. Ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback