Thank you lord

Hej vänner!
Igår var jag så otroligt trött. Det var ett mirakel att jag ens orkade hålla mig vaken hela dagen! Fick sedan skjuts hem utav pappa, vi lagade god mat som bestod av kött och klyftpotatis omnomnom. Sedan däckade jag i princip i soffan resten utav kvällen.
 
Idag är första natten på länge som jag faktiskt har fått sova! Så himla skönt. Thank you lord att jag är ledig imorgon med. Dock skall jag och Robin upp tidigt imorgon men ändå. Det är skönt att få vara ledig hela dagen. Idag händer det för övrigt inte alls mycket. Jag har städat i sovrummet, vikt tvätt och nu blir det strax lunch. Är superhungrig! Men nu skall jag fortsätta fixa, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback