Två år sedan Israel

Hej på er fina!
Dagen har spenderats med att dricka te och äta halstabletter. Min stackars hals blir inte bra! Suck. Jag ställde mig alldeles nyss och bakade en kardemummakaka, min absolut favorit! & senare skall jag även göra en tårta (eftersom jag älskar att dekorera dom).
 
För övrigt så är det exakt två år sedan jag kom hem ifrån min Israelresa! Hur sjukt är inte det? Jag sitter just nu och ser när den andra gruppen är iväg och lägger upp bilder. Jag blir så avundsjuk! Jag fick ju erbjudandet att följa med denna gången också, men som höggravid så fungerar det inte riktigt. Men jag kan inte säga ett jag inte var sugen på att tacka ja igen! Åh. Jaja, man kan alltid drömma sig tillbaka. Det var en fantastisk resa!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback