Gissnigar

Godmorgon fina ni!
Igår hade jag inte den minsta lust att skriva här på bloggen. Vet inte riktigt varför men det fick bli en liten pausdag helt enkelt. Jag kände mig allmänt hängig och trött igår, trött på magen och på att vara tjock. Det var som jag sade till Robin igårkväll när vi skulle sova, vilken dag som helst nu så lär jag ju få ett anfall och bara gråta ut. Precis som jag gjort några gånger tidigare haha.
För övrigt så sitter jag redan på jobbet och inväntar fina Åsa och Sara. Jag är redan hungrig haha, men det är så himla tokigt för jag mår illa i princip så fort jag äter. Känner mig inte alls pigg på mat mer! Ändå gör jag inget annat än att äta. Mer då? Jo, idag blir det ett besök hos barnmorskan
 
För övrigt så har det börjat gissas när folk tror att jag skall föda.
Bebis är berkänad den 7 maj 2014.
 
23 April - mamma, Marika
27 April - lillebror
28 April - Sanna, faster
29 Apri - Tina
2 Maj - Sebastian, storebror
3 Maj - Storebror
5 Maj - Carolina, jag, Åsa
6 Maj - Elin, Svärmor, Åsa
7 Maj - Sara
8 Maj - Catharina
9 Maj - Jennie
11 Maj - Robin
12 Maj - Linda
 

Någon mer som är sugen på att gissa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback