Första spyan

Hej finisar!
Vet ni vad? Så himla himla underligt. Men idag kom första spyan under hela graviditeten. Hur kan det bli så? Jag vaknade klockan sex i morse och var tvungen att SPRINGA till toan. & jag som har sån himla emotofobi (kräkfobi) trodde nästan att jag skulle få upp bebis den andra vägen. Jag har inte känt av någonting under hela natten annars, inte mått illa eller någonting.
 
Jag lyckades i alla fall somna om vid halv åtta och gick upp nu halv elva. Jag sitter nu och försöker få i mig lite rostat bröd. Skulle det vara så att jag är magsjuk (pepparpeppar nejnej) så slänger jag fanimej in handduken på riktigt. Då kan det inte bli värre tror jag! Men förhoppningsvis så får jag behålla mina stackars mackor med smör. 
Annars då? Mår ni bra? Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback