Robin lever ett farligt liv

Godmorgon kära ni!
I morse kan jag tala om för er att Robin levde ett farligt liv. Han kom nämligen först och främst in och väckte mig tio minuter INNAN min klocka skulle ringa. & vet ni hur han väckte mig? Genom att hålla för näsan på mig. Dessutom slängde han en kudde i ansiktet på mig när jag vägrade att gå upp!
Att jag inte slog ihjäl honom. Jag som sover så himla lite om nätterna, och så kan han inte ens unna mig lite sömn eller ett fint uppväckande på morgonen! Paybacktime säger jag bara när bebis är ute.
 
Nu sitter jag i alla fall och dricker te och har ätit frukost. Om en timme kommer mina favoritflickor hit och skall busa med sin moster! Så himla mysigt hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback