Varför skall det vara så krångligt?

Nä nu får det vara bra!
Jag är så trött. Jag vet att det är mycket klag nu för tiden, men jag kan verkligen inte hjälpa det! Jag är så trött, både fysiskt och psykiskt. Jag är trött på att inte orka, på att vara tjock och väga mycket så att det belastar kroppen fel, trött på halsbrännan från helvetet, illamåendet och för att inte tala om de svullna händerna och fötterna! Jag är såååå jääääkla trött. På klåda och på myror i benen, på att inte få sova ordentligt och kunna ligga på rygg eller mage. Kan någon förstå det? Jag vill att övervåningen skall bli klar så att vi kan flytta upp innan bebis kommer ut, men det kommer inte hända. VARFÖR SKALL DER VARA SÅ JÄKLA KRÅNGLIGT ALLTING?!
Nä nu slänger jag inte handduken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback