Bebis kommer nog aldrig

Hej fina ni!
Vilken dag det har varit, puh. Jag känner mig alldeles slut i både kropp och själ! Det har varit FANTASTISKT väder hela dagen, synd bara att jag inte kan vara ute mer än en liten stund åt gången för att inte svälla upp mer än jag redan gjort. Jag har bakat bullar som blev supergoda, vi har grillat och haft en supermysig och härlig eftermiddag tillsammans.
 
Ändå ligger jag här i sängen nu och känner mig allmänt deppig. Det känns som att bebis ALDRIG kommer att komma ut, h*n kommer vara stor som ett hus. Ingen fixerad unge, för stor mage enligt barnmorskan, jag är tung och har ont som attans i svanken! Dessutom har vi inte hunnit flytta upp än. Det är sååååå mycket som inte känns bra. Sen vet jag att allt kommer kännas perfekt när bebis väl är ute, men just nu ser jag inget som helst ljus i tunneln. Alls! Så ja mina vänner, nu skall jag läsa och sedan sova. Godnatt från klagtanten!
 
Gamla tanten chillar i soffan. Om blickar kunde döda hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback