Överrasknings-uppvaktning

Ha!
Där fick jag för att ta det lugnt. Jag går runt här hemma i världens äckelkläder och jag och pappa har precis varit iväg och köpt bröd för att föda grabbarna på övervåningen lite. Plötsligt tittar Robins syster, mamma och bonusfarmor in med presenter! Tusan tänkte jag som redan börjat duka och fixa. Tar fram några tallrikar till varav även min syster och systerdotter dyker upp mer paket! Vafaaaan! Nu skall vi föda ett helt kompani och detta har Robin liksom planerat ihop utan min vetskap. Så alla kommer jättefina medan jag går runt som en luns och är sjuk haha. 
 
Jaja, jag blev superglad ändå och fick väldigt fina presenter. Tack snälla ni för uppvaktningen! (jag fyller ju år först på måndag). Så detta var jag inte beredd på! & tack snälla älskling som ordnade det här fastän jag bestämt sagt att jag inte vill bli uppvaktad hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback